Forum ogrodnicze FloraForum.pl
Internetowe forum o kwiatach w domu, na balkonie
i w ogrodzie ... Zapraszamy do dyskusji
logo
FloraForum.pl poleca:
Katalog firm ogrodniczych

Forum Ogrodnicze FloraForum.pl
Maj 25, 2012, 12:35:45
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Strony: 1   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Podlewanie woda z filtru Brita  (Przeczytany 6084 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
yarekop
Nowicjusz
*

« : Październik 21, 2008, 19:22:41 »

Może to pytanie wyda się dziwne, ale jestem początkującym "kwiato-maniakiem" i chciałbym wyjaśnić kwestię podlewania kwiatów wodą przefiltrowaną w filtrze Brita. Na stronie producenta piszą, że jak najbardziej się nadaje.
Z kolei koleżanka straszy mnie, że taka woda pozbawiona jest minerałów, których roslina potrzebuje.
Czy ktoś używa takiej wody do podlewania swoich kwiatów? Jakie są rezultaty?
Chciałbym kupić taki filtr, bo jak pisałem w innym wątku na ziemi osadza mi się mało estetyczny kamień...
Dziękuje za odpowiedzi Smile
Famelia
Rezydent

Pomorze, strefa 6b

« Odpowiedz #1 : Październik 21, 2008, 20:08:45 »

Ja podlewam wodą z tego dzbanka i sobie chwalę. A nie jest to aż taki superfiltr, by żadne minerały się nie mogły przedostać Smile Moje kwiatki mówią, że możesz swobodnie podlewać Smile Choć nie wiem, czy to nie daje dokładnie tego samego efektu co woda przegotowana Confused

Agnieszka

['] Z
yarekop
Nowicjusz
*

« Odpowiedz #2 : Październik 21, 2008, 20:19:17 »

A co z kamieniem na ziemi? Zniknął Ci? Bo u mnie to wygląda tragicznie Smile
Famelia
Rezydent

Pomorze, strefa 6b

« Odpowiedz #3 : Październik 21, 2008, 20:21:56 »

Całkowicie nie zniknął, bo przy mojej ilości kwiatków nie mam cierpliwości czekać aż się woda przefiltruje i jej gromadzić. Ale jestem przekonana, że gdybyś używał tylko wody z filtra - byłby minimalny (ale sam z siebie nie zniknie, musisz mu pomóc Wink jak już się pojawił)

Agnieszka

['] Z