|
PEla
|
 |
« Odpowiedz #30 : Sierpień 28, 2008, 18:47:17 » |
|
Witam, oczywiście carnosa x 4 wszystkie uparte, w drodze gonoglobuide, minibella i Mathilde, calycina, gracilis a choruje lacunoska malusieńka, martwię się strasznie pierwsza i chora co będzie z pozostałymi 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mery
Gaduła

Lato, lato zostań dłużej...
|
 |
« Odpowiedz #31 : Sierpień 28, 2008, 18:54:50 » |
|
A co jej jest?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEla
|
 |
« Odpowiedz #32 : Sierpień 28, 2008, 19:00:48 » |
|
Jestem 100% nowicjuszem, na razie aż tyle  roślinek i niestety bez fotek, jak dojadą z all napiszę coś wiecej a teraz idę walczyć z grzybami tymi zebranymi w lesie i na liściu lucanoski 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PEla
|
 |
« Odpowiedz #33 : Sierpień 28, 2008, 19:03:39 » |
|
lacunoski oczywiście, oj będzie problem z nazewnictwem
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mery
Gaduła

|
 |
« Odpowiedz #34 : Sierpień 28, 2008, 19:07:05 » |
|
Może umieść zdjęcia lacunosy, a wtedy możesz liczyć na szybką pomoc  . Chyba, że już wiesz co jej jest i co zrobić  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Majoki
Gaduła

6a - Mazury/6b-Wawa
|
 |
« Odpowiedz #35 : Sierpień 28, 2008, 20:25:56 » |
|
Pewnie przelana,małe hoje nie lubią za mokro,wiem coś o tym. 
|
|
|
|
|
|
Są takie chwile w życiu żółwia,że musi komuś dać w mordę. (Andrzej Mleczko) Jolka
|
|
|
|
PEla
|
 |
« Odpowiedz #36 : Sierpień 28, 2008, 21:08:28 » |
|