zosiek
Nowicjusz
|
 |
« : Maj 30, 2008, 17:27:27 » |
|
Dzień dobry. Jestem "nowicjuszem" ale postaram się pokazać moją łąkę, z której chcę zrobić przydomowy pgródek. taras obsadzony różami wielkokwiatowymi i pnącymi, które dopiero zaczną się piąć:  pergola - będzię obsadzona róża pnącą  pergola - będzię obsadzona róża pnącą  róże przy tarasie  jedna część żwirowego skalniaka  druga część żwirowego skalniaka  warzywnik ze wschodzącymi warzywkami  maliny  truskawki z czarną porzeczką w tle  malina czarna  agrest  rządek rozchodnika olbrzymiego (chyba)  przyszły mini lasek będzie zasłaniał kompostownik  leszczyna - mam nadzieję, że będzie owocować  tuje, jest ich cały rządek - wyhodowane od gałązki  drzewka owocowe 
|
|
|
|
« Ostatnia zmiana: Maj 30, 2008, 20:57:10 wysłane przez JeyDee »
|
|
Zosia
|
|
|
|
Zoe
Gość
|
 |
« Odpowiedz #1 : Maj 30, 2008, 19:45:24 » |
|
Kolejna z hektarami. I co ma powiedzieć dzierżawca 5 nie swoich arów.  A poszaleć by się chciało.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aga73
|
 |
« Odpowiedz #2 : Maj 30, 2008, 19:53:38 » |
|
 Zoe witaj w klubie, ja nawet tyle nie mam  Zosiu a dziecię podpierające pergolę to kto?  Masz tego sporo do obsadzenia.. Później do pielenia 
|
|
|
|
|
|
..w życiu piękne są tylko chwile.. 
|
|
|
|
inna jagna
Gość
|
 |
« Odpowiedz #3 : Maj 30, 2008, 20:09:07 » |
|
Ja też nawet 5ciu nie mam...  I, Zoe, ja wiem co mam powiedzieć w niniejszej sytuacji, tylko... no kurczę, nie powiem publicznie, bo to cokolwiek niecenzuralne 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zosiek
Nowicjusz
|
 |
« Odpowiedz #4 : Maj 30, 2008, 20:30:21 » |
|
Dziecię podpierające pergolę to mój 3-letni synek Pawełek.  Nie smućcie się, że nie macie hektarów. Ja też mam je dopiero od niedawna. A pracy jest nie do opowiedzenia - przeogromna ilość.  , ręce wiecznie brudne  Pieniędzy trzeba wydać mnóstwo. Plusem jest satysfakcja, że coś ładnie rośnie.  i to wciąga... 
|
|
|
|
|
|
Zosia
|
|
|
|
Aga73
|
 |
« Odpowiedz #5 : Maj 30, 2008, 20:46:47 » |
|