edzik
Aktywny

|
 |
« : Kwiecień 12, 2008, 12:27:28 » |
|
Witam serdecznie! W temacie roślin ogrodowych jestem całkowicie zielona  . Mimo wszystko chciałabym stworzyc kawałeczek ogródeczka pełnego kwiatków,i jestem pełna zapału dzięki temu forum... Trochę pózno zdecydowałam się na stworzenie ogródeczka,ale chciałabym żeby mi się udało!!! Na razie na moim zakątku są tylko dwa krzaczki róż. A z nimi to też nie wiem czy dobrze zrobiłam-posadziłam je wczoraj. A to mój zagonek(słaba jakość zdjęcia bo robiłam wczoraj póznym popołudniem i było pochmurno):   Pod folią to właśnie róże. Te drzewo to grusza.Z tej strony co robiłam zdjęcie będzie płotek drewniany,ok.50-60cm wys. A przed płotkiem posieję trawę(ale to już inna historia hehe)-to była piaskownica moich dzieciaczków. Tak w ogóle to w tym miejscu 4 lata temu rosły nawet trzymetrowe pokrzywy. Darłam,kopałam,i darłam i kopałam  ale udało mi się tego pozbyc. Ziemia jest niezła,a nawet chyba dobra (  ). Tylko nie wiem co dalej  . Proszę pomóżcie.
|
|
|
|
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 12, 2008, 19:25:36 wysłane przez aiszo »
|
|
Pozdrawiam Edyta!
Fantazja urozmaica naszą szarą codziennośc...
|
|
|
edzik
Aktywny

|
 |
« Odpowiedz #1 : Kwiecień 12, 2008, 12:40:10 » |
|
A tak poza tym to mam kupionych kilka kwiatków: mieczyki(14 szt)  lilie:  czosnek ozdobny i zawilec:  lwie paszcze i astry(które siedzą już w doniczkach):  i jeszcze godecja:  . Z cebulowych mam jeszcze 20 szt.tygrysówki pawiej mix i 5szt.babiany. Aha,i dostałam jeszcze aksamitki i malope(?). Dziś posiałam malope (chociaż nie wiem dokładnie co to jest,na necie też za wiele nie ma),najwyżej przykryję na noc. Planuję jeszcze dziś wsadzić mieczyki.
|
|
|
|
|
|
Pozdrawiam Edyta!
|
|
|
|
mamusia45
|
 |
« Odpowiedz #2 : Kwiecień 12, 2008, 13:07:02 » |
|
Zapowiada się całkiem ,całkiem interesująco.Życzę powodzenia ,ja też zaczynałam dopiero rok temu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zoe
Gość
|
 |
« Odpowiedz #3 : Kwiecień 12, 2008, 13:19:45 » |
|