|
KaRo
|
 |
« Odpowiedz #30 : Październik 09, 2006, 12:01:29 » |
|
Wilgoć podłoża w którym rosną i chłód tak,to zabójcza mieszanka. Natomiast wilgoć w powietrzu,rosa to dla kaktusów i sukulentów wspaniały okres,stad zaleca sie ich zgmławianie i pozostawianie na powietrzu we IX i X.Dzieki temu maja przepiekne kolce. Spadki nocne temperatury,tez nie takie straszne,bo w naturalnym ich srodowisku np.w Meksyku czy Afryce rózniece miedzy dniem a noca tez bywaja wydawałóby sie drastyczne a jednak kakrtusy sa do tego przystosowane. Miłego dnia życzę i czekamy jeszcze na zdjecia Jeśli masz ochotę zobacz moje kaktusy i sukulenty http://roslinki.phorum.pl/viewtopic.php?t=38
|
|
|
|
|
|
KaRo
|
|
|
Famelia
Rezydent

Pomorze, strefa 6b
|
 |
« Odpowiedz #31 : Październik 09, 2006, 13:18:23 » |
|
Też jestem zdeklarowaną amatorką w tej dziedzinie - tzn zwykłym parapeciarzem, a nie rasowym kaktusiarzem. Co nie przeszkadza mi uwielbiać kaktusów. I tym większą mam satysfakcję, gdy któryś z nich zakwitnie 
|
|
|
|
|
|
Agnieszka
['] Z
|
|
|
premia
Nowicjusz
|
 |
« Odpowiedz #32 : Październik 09, 2006, 15:07:19 » |
|
Witam
Poniewaz jestem zywo zainteresowana kwiatami, jezeli nadarza sie okazja do przesledzenia oferty handlowej supermarketow - czynie to z nieklamana przyjemnoscia. Ale jakie bylo moje zdumienie gdy siegnelam po jeden z ustawionych na polce kaktusow - dodam,ze byl to egzemplarz dosc spory i reprezantacyjny, a i jego cena byla necaca - kiedy przyjrzalam sie temu pieknisiowi - -o zgrozo mial na samym czubku przyklejonego potworka ( zasuszonego, ufarbowanego na pomaranczowo kwiatucha). Nadmienie ze ten kto preparowal tego nieszczesnika nie mial wprawy, pokleil tego nieszczesnika dosc nieudolnie.
Na nizszej polce staly takie same kaktuski bez tego przylepionego niby kwiatka i cena byla naturalnie nizsza.
Nie skusilam sie ani na 1 ani na 2 ale zabawe mialam przednia.