|
kiczulka
|
 |
« Odpowiedz #180 : Październik 08, 2008, 17:44:10 » |
|
Małgosiu, nie odmawiając Ci słuszności, nabłyszczacza też nie można stosować do wszystkich liści - chyba tylko do grubych i skórzastych, takich jak ma na przykład zamiokulkas  Więc na pewno nie do calyciny. Ktoś już na forum kiedyś pisał o liściach jakiejś rośliny, które sobie zmarnował nabłyszczaczem
|
|
|
|
|
|
Pozdrawiam, Ania
|
|
|
|
małgosia w
|
 |
« Odpowiedz #181 : Październik 08, 2008, 17:56:59 » |
|
Kiczulko,kompletnie nie znam się na hojach i nie wiem jakie mają liście.Przeczytałam tylko że Piotr użył środka owadobójczego jako nabłyszczacza i to mnie trochę zaszokowało.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kiczulka
|
 |
« Odpowiedz #182 : Październik 08, 2008, 18:09:29 » |
|
No tak, rozumiem Cię  tak mi się tylko skojarzyło
|
|
|
|
|
|
Pozdrawiam, Ania
|
|
|
|
23Margo
|
 |
« Odpowiedz #183 : Październik 08, 2008, 22:30:53 » |
|
Piotrze posiadasz cudo  , życzę Ci obfitego kwitnienia tej śliczności 
|
|
|
|
|
|
Cudownego słoneczka wszystkim życzę 
|
|
|
|
tellerka
|
 |
« Odpowiedz #184 : Październik 08, 2008, 22:33:45 » |
|
A ja zyczę, żeby zdrowo rosła. Zakwitnie jak zechce 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JeyDee
|
 |
« Odpowiedz #185 : Październik 08, 2008, 22:41:10 » |
|
Piwo nabłyszcza liście, ale gładkie. Plamy z wody można próbować usunąć sokiem z cytryny (trochę rozcieńczonym, to Probeta o tym pisała), ale też nie jestem przekonana czy na calycinie się to sprawdzi.
|
|
|
|
|
|
Pozdrawiam - Jola  A Stefek bezczelnie zmienił szkodę... Moje chychcie
|
|
|
piotr72
Aktywny

Kujawsko-Pomorskie strefa klimatyczna 6b
|
 |
« Odpowiedz #186 : Październik 09, 2008, 06:28:05 » |
|