Maggie
Nowicjusz
|
 |
« : Kwiecień 13, 2006, 18:48:22 » |
|
Witam serdecznie i prosze o udzielenie mi informacji. Mianowicie, co powinnam zrobić z przekwitłymi żonkilami? Czy jest możliwość , zaby zakwitły keszcze raz w tym samym sezonie? Jestem laikiem w tej dziedzinie i może to pytanie nie jest najlepsze, ale bardzo kocham te roślinki i chciałabym się nimi cieszyć jak najdłużej. Z góry dziękuję i pozdrawiam Wesołego Alleluja;)
|
|
|
|
|
|
Maggie
|
|
|
|
Anonymous
Gość
|
 |
« Odpowiedz #1 : Kwiecień 13, 2006, 19:31:59 » |
|
chyba juz nie zakwitna, moze sa zreszta jakies sposoby. powinnas rosliny pozostawic w gruncie aby "podjadly". w momencie gdy liscie zaczna obumierac mozesz odczekac jeszcze 2 tygodnie a pozniej wyciagnac z gruntu cebulki. przechowac je w suchym i chlodnym miejscu lub pozostawic w gruncie ale pod warunkiem, ze w suchym miejscu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maggie
Nowicjusz
|
 |
« Odpowiedz #2 : Kwiecień 13, 2006, 19:59:18 » |
|
dziękuję serdecznie Jeszcze chciałabym się upewnić, czy jak żonkile przekwitną, to czy powinnam usunąć kwiaty czy pozostawić je samym sobie i poczekać aż liście zaczną żółknąć. [/list][/i]
|
|
|
|
|
|
Maggie
|
|
|
|
Anonymous
Gość
|
 |
« Odpowiedz #3 : Kwiecień 13, 2006, 20:44:29 » |
|
wlasnie tak, po okresie kwitnienia zonkile powinny nabrac sil i "przytyc" przed nastepnym sezonem, wtedy tez produkouja nowe cebulki
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maggie
Nowicjusz
|
 |
« Odpowiedz #4 : Kwiecień 13, 2006, 20:49:17 » |
|
bardzo dziękuję Z przyjemnością tu zaglądam;) Wszystkiego dobrego
|
|
|
|
|
|
Maggie
|
|
|
MAtylda Awedyk
Nowicjusz
|
 |
« Odpowiedz #5 : Kwiecień 16, 2007, 22:16:22 » |
|
wlasnie tak, po okresie kwitnienia zonkile powinny nabrac sil i "przytyc" przed nastepnym sezonem, wtedy tez produkouja nowe cebulki przepraszam, ale jestem tu nowa i nie rozumiem: to w koncu usuwac te kwiaty, czy nie?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zoe
Gość
|
 |
« Odpowiedz #6 : Kwiecień 16, 2007, 22:57:48 » |
|