Karolejna
Nowicjusz
|
 |
« Odpowiedz #90 : Marzec 11, 2009, 10:42:31 » |
|
Talia - Narine to osoba. Pokazała zdjęcia (widzisz? )swojej róży i dlatego napisałam, że pięknie jej kwitły. Co do twojego kwiatka to proponuje przeczytać ten wontek od początku i z resztą nie tylko ten. Poczytaj też wątek odnośnie hodowli róż w pojemnikach http://www.floraforum.pl/index.php/topic,4348.0.htmlSą tam bardzo przydatne rady odnośnie pielęgnacji róż. Tak jak było napisane przesadz ją do większej doniczki ale tylko trochę większej. Ja tak zrobiłam na początku i na razie z moją jest wszystko w porządku. Podlewanie musisz dostosować do temperatury w jakiej trzymasz kwiatek - im cieplej tym częściej podlewaj. Co do zraszania nie mam pojęcia bo tak samo jak ty jestem nowicjuszem odnośnie mojej róży. Ale jak dobrze poczytasz to znajdziesz informacje jak pielęgnować swoją różę. Powodzenia i pisz jak Ci idzie  Ja muszę sfotografować moją i też się pochwalić. Czekam aż rozwinie się 6 pączek 
|
|
|
|
|
|
Pozdrowienia Karolina
|
|
|
Agnieszka Gie
Aktywny

Podlasie - strefa 6a
|
 |
« Odpowiedz #91 : Marzec 11, 2009, 15:01:15 » |
|
Tu się nie zgodzę. Moja zimuje w piwnicy i ma się dobrze. Tyle, że u mnie znacznie mniej niż 10 stopni. Raczej bliżej 3-0. Jako, że mieszkam na północy, nie ryzykowałabym zimowania miniaturowych róż w ogrodzie, czy na balkonie.
A teraz ja się nie zgodzę  Również mieszkam na północy. Okolice Białegostoku. Na jesieni wkopałam swoją różę razem z doniczką w ogródku pod zachodnią ścianą domu. Zaglądałam do niej niedawno żeby sprawdzić czy wszystko w porządku. Żadna gałązka nie zmarzła, wypuszcza już nowe listki 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
małgosia w
|
 |
« Odpowiedz #92 : Marzec 11, 2009, 16:01:38 » |
|
Co do zraszania nie mam pojęcia bo tak samo jak ty jestem nowicjuszem odnośnie mojej róży.
Ostrożnie z tym zraszaniem,mokre róże łapią mączniaka. Ja swoje różyczki przesadzam do ogrodu,jeszcze żadna nie zmarzła zimą.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bura4
Aktywny

Podkarpacie, strefa 6a
|
 |