Forum ogrodnicze FloraForum.pl
Internetowe forum o kwiatach w domu, na balkonie
i w ogrodzie ... Zapraszamy do dyskusji
logo
FloraForum.pl poleca:
Katalog firm ogrodniczych

Forum Ogrodnicze FloraForum.pl
Maj 24, 2012, 14:31:28
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności:
Strony: 1   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: To kiedy na balkon?  (Przeczytany 1491 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Famelia
Rezydent

Pomorze, strefa 6b

« : Kwiecień 15, 2007, 20:59:39 »

No właśnie, kiedy można je wystawić? Na razie zaprawiam je przy otwartym oknie. A kiedy storczyki idą na balkon? Po "zimnej Zośce"? I czy wszystkie to lubią?

Agnieszka

['] Z
Monika:)
Aktywny
**

« Odpowiedz #1 : Kwiecień 15, 2007, 21:20:24 »

przyznaję się że nie wiedziałam, że storczyki można hodować też na balkonie (myślałam że służą im tylko zamknięte pomieszczenia), no ale wkońcu jestem początkująca, a balkonu nie posiadam...
KaRo
Aktywny
**

« Odpowiedz #2 : Kwiecień 16, 2007, 07:10:59 »

Cytat: "Famelia"
No właśnie, kiedy można je wystawić? Na razie zaprawiam je przy otwartym oknie. A kiedy storczyki idą na balkon? Po "zimnej Zośce"? I czy wszystkie to lubią?

A ja nie odważyłabym się wynieść storczyków na balkon.Owszem do ogrodu i to w zacienione miejsce ,nawet powieszone na drzewie,żeby im przybliżyć naturalne środowisko - ale balkon nieeeeeeee. Very Happy
To może być zgubne dla nich.

KaRo
natita
Gaduła

« Odpowiedz #3 : Kwiecień 26, 2007, 13:07:21 »

Dlaczego - jeśli jest dobra wymiana powietrza, a balkon nie tonie w słońcu, to czemu nie.

Nie warto być dobrym - to się nie liczy... Liczy się ta jedna wpadka, która zdarzyć się może każdemu, a za którą dostanie się publiczny lincz bez jednego choćby pytania.- lekcja ff
XxAgnessxX
Aktywny
**

,,Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą..

« Odpowiedz #4 : Sierpień 07, 2008, 09:10:18 »